Warning to reader (if there's any). My blog may not contain fairy tales where all the stories are sweet and nice. If you feel that you're going to puke because of the emotional journey and negativity of my blog, find another damn blog to read.

Tuesday, April 3, 2012

Permata atau kaca

Sewaktu dalam perjalanan pulang dari kelas, aku agak dikejutkan dgn satu insisden yang terjadi tak berapa lama dulu. Aku lalu depan satu rumah ni, dari jauh nampak la ada satu kereta tgh park dan ade orang tengah sembang. Bila aku nak bypass kereta tu, tetiba anak orang yang sembang2 tu tegur aku cakap hai!! How are you.? Terkejut gak ar. Parents budak tu yang duk sembang perasan tapi buat dek jer.. So, berdasarkan fakta kes ni, dapatla aku simpulkan, budak kecik pada awalnya suci je. Terpulang pada surrounding, family untuk gilap sama ada anak kecil tu jadik kaca atau prmata

No comments:

Post a Comment

No maki hamun ok, dosa tau!

Post Hangat!!!! lol ;p